Wednesday, November 10, 2010

Thank You So Much

Salam semua.Malam nie aku rasa hepi sgt. Nak share dgn kawan-kawan..Aku tak sangka pulak pada saat nie, follower aku dah cecah 102 orang.Macam tak percaya pulak sbbb tujuan asal aku buat blog hanya utk suka2 jer.

Anyway,aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua kawan-kawan dan juga semua pengunjung blog HepiCookMum termasuk la yg silent reader. TQ very much sebab anda semua sudi berkunjung ke blog aku nie.

Sebagai tanda penghargaan dan terima kasih kepada semua kawan2,sudi-sudi kan lah ambik TQ Award kat bawah nie yeik.Jgn malu2 pulak nak tampal kat blog sendiri.Ambik jer.Aku bagi ikhlas.Kebetulan skrg di Adelaide tgh musim bunga.Aku petik sendiri bunga nie khas untuk semua pengunjung blog.

Niat di hati mmg nak buat GA kalo follower blog nie cecah lebih 100 org.Tapi kena tggu selepas balik Malaysia dulu. Maybe, insyAllah,dlm Januari nie aku berangkat pulang ke tanah air.Lepas tu,InsyAllah ada rezeki aku akan cuba anjurkan GA pulak.Sekarang nie masa dan jarak tak mengizinkan sgt2.

Buat masa nie,aku hanya mampu hadiahkan Bunga Ros Adelaide nie saja kepada kawan2 semua.Terima kasih banyak2 sbb sudi kunjung blog aku dan sila dtg lagi yeik...Layan!!!!!!!!!


Followers (102More »






2 comments:

Unknown said...

same2~nt masak sdp2 lgi ek..hehehe

nad said...

sbb aiyu masak sedap2 tu yg ramai yg dpt amik bau je, hehe..