Thursday, April 19, 2012

Makan Sampai Lebam

Salam kawan-kawan semua.Hopefully sihat2 je hendaknya.Saya,Alhamdulillah makin sihat.Muntah2 pun dah kurang.Badan pun dah makin kuat dari sebelum nie.Cuma bab2 memasak memang tak lagi la.Tak tahan bau2 masak yg goreng or tumis tu.Bau nasi tgh mendidih dlm periuk pun xtahan.Dah sebulan gak la tak masak.Asyik makan luar je sampai dah tak tau nak mkn menu apa.Kesian gak kat my hubby & anak.Tapi nak wat cam ne.Sabar je la.Tak lama lagi rasanya boleh kembali memasak seperti biasa.Rindu gak nak memasak nie.

Hari nie saja nak bawa kawan2 layan gambar makanan yg sedap2 masa saya & family pergi Sabah bulan lepas.Pergi pun bukan sbb saja2 holiday.Ikut suami atas urusan kerja.Jom kita layan gambar.....





3 comments:

Liya Hanif said...

hehehe biasale tu time peknen ni le leh manja2 kan... bkn sll pun kan... ^_^

wanie said...

sedap tu..mesti murahkan mknan kat sana..

Mama Ukail said...

LIYA:masa aku g sabah aku xtau lg aku peknen...hahahaa

WANIE:mmg sedap pun.harga biasa jer.xder la murah sgt.mcm semenanjung gak.cuma lebih fresh.