Wednesday, March 31, 2010

Tag dari Mama Zakwan

Hari nie aku dgn berbesar hati nak jawab tag dari mamazakwan.Nie ler 1st tag yg aku dapat dekat blog baru nie.Jom layan tag...........

Siapakah Anda Di Rumah?
-seorang isteri & seorang mama

Siapakah Anda Di Samping Rakan?
-seorang rakan,sahabat & teman dikala susah&senang

5 Benda Yang Anda Idamkan Tapi Belum Tercapai?
- nak pusing habis tempat2 kat Australia yg tak pegi lagi before balik Msia (kalo ada duit...InsyAllah)
- nak cari kerja balik M'sia nanti (InsyAllah) 
- nak langsaikan hutang kereta & PTPTN
- nak beli Nikon DSLR camera


Ceritakan 5 Perkara Yang Anda Paling Suka Tentang Pasangan Anda?
-sgt baik hati sbb tolong coverkan hutang kereta&PTPTN aku hingga aku dpt kerja semula
-suka bawa pegi jalan2@travel 
-suka belikan barang yg aku tak suruh beli 
-suka layan Ukail kalo aku dah penat jaga Ukail
-sorang yg caring,penyayang,setia,jujur,ikhlas,sgt memahami & penyabar


Bila Tarikh Couple?
-11 Julai 2002 ( 5thn lebih bercinta pas2 baru kawin-21.12.2007)


Kenangan Pahit Anda Bersama Pasangan Anda?
-Tak ingat dah


Apa Perubahan Yang Anda Ingin Lihat Pada Pasangan Anda?
-before balik M'sia pastikan dah dpt "DR"....InsyAllah...Aminn


Tag 10 Rakan Lain (tiada paksaan-sekadar berhibur)
    -Mrs. Ann (AGS)
    -Mrs.Effa (HappyGoLucky)
    -Miss Nana (MyLolita)
    -Miss Yasmin (My Family)
    -Kak TTM (TTM)
    -Ammi Sara(Three Owlets)
    -Mama Zakwan (Superhero Mama)
    -Mama Faheem (Just a Tiny Worker Bee)
    -Mama Fia (Satu Kisah Biasa)
    -Mama Bunga (PinkyDaBlacky)
    

  


    





























No comments: